ثبت نام بچه های مسجد برای شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شد 

ثبت نام بچه های مسجد برای شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شد 

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰
ملیحه یونس زاده گفت: از هم اکنون ثبت نام کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی  برای شرکت در برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شده است.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به طرح اوقات فراغت تابستانی، گفت: از هم اکنون ثبت نام کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی برای شرکت در برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی آغاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور بچه های مسجد می توانند با مراجعه به دفتر این کانون فرهنگی هنری نسبت به شرکت در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام کنند.


وی بیان کرد: دوره های آموزش قرآن کریم از جمله روخوانی، روانخوانی و حفظ است با توجه به اهمیت طرح قرآنی 1455 بنابراین اجرای این طرح نیز در اولویت برنامه های اوقات فراغت کانون قرار دارد.


یونس زاده ابراز کرد: دوره آموزش زبان انگلیسی و دوره آموزش مهارت آموزی از دیگر برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: دوره آموزش مهارت آموزی شامل آموزش بافتنی ویژه دختران و بانوان مسجدی است که با استفاده از ظرفیت یک مربی مجرب برگزار می شود.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز برگزاری کلاس ورزشی فوتسال در برنامه های اوقات فراغت تابستانی قرار داده شده تا علاقمندان به این رشته ورزشی در این کلاس شرکت کنند.


یونس زاده اضافه کرد: قطعا طرح شنبه های کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم با رویکرد تجلیل از فعالان مسجدی در قالب برنامه های اوقات فراغت تداوم می یابند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستانی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آنها در ایام تابستان برگزار می‌شوند.

پایان پیام/ 586